Sunday, May 2, 2010

Lawak sensored 2

Ade satu keluarga ni. Makcik ni ade 3 anak dara. Dia kawin kn 3 3 anak dara die serentak dan die suruh semua duduk dengan dia mlm kawin tu! Semua anak2 die dapat bilik masing2. Bila malam menjelma, si anak2 ni start la buat projek masing2 :) Yang si mak ni jahat! Duk ngendap duk sebok main curi2 dgr kat pintu bilik anak2 die.

Die dengar pintu bilik anak pertama. Die dengar ank die gelak2 ketawa2. Die pun senyum je..

Die dengar pulak bilik anak kedua. Die dengar anak die menangis. Die senyum lagi...

Pastu die pergi bilik anak no 3. Malangnya die x dgr bunyi pape langsung! Die pun mula la hairan...

Keesokan harinya bila pagi menjelma si anak2 ni pun keluar la dari bilik pergi ke ruang tamu. Mak ni pun tanye la dgn anak2 die.

Die tanya kat anak pertama..

Mak : "haa mcm mane semlm? mak dgr gelak2 ketawa2 lagi"
Anak pertama : "geli mak"
(mak senyum je)...

Die tanya pulak kat anak no 2...

Mak :  "haaa kamu pulak mcm mane? mak dgr nangis2 lagi"
Anak no 2 : "sakit mak"
(mak senyum lagi)...

Die tanya pulak kat anak no 3...

Mak : "haa kamu pulak? Mak x dgr bunyi ape2 pun semlm!"
Anak no 3 : "mcm mane nk ade bunyi mak dah benda tu kat dalam mulut!!"
(mak senyum lebar kali nih).....

6 comments:

Anonymous said...

...

Aimi Ayuni said...

...?

pakcik said...

Hhaahahahaaa. I like this!

Aimi Ayuni said...

haha i noe u do! :P

Aqilah said...

brg baik punye hahaha7

Aimi Ayuni said...

haha mu nnt mcm tu la kan...hehehehe

Related Posts with Thumbnails