Thursday, August 18, 2011

Gila2 mak buyong

Assalamualaikum.... ape kabo pembaca2 semua? haaa harini aku gila2 sikit mereng2 mungkin sbb aku dilanda sakit perut yg amat sngt dan aku terlambat bgn sahur, makanan pulak x cukup utk aku isi perut. Adoyai...

So pg2 td lepas smayang subuh, aku teringat kat kak senduk. Aku percaya korang tahu psl kak senduk ni kn? die create cara pki tudung yg baru! haha sape2 yg x tahu or x pernah dgr psl tudung kak senduk, sila klik tudung kak senduk!

So tiba2 aku pun nk create la cara baru jugak. Mcm kak senduk punya. tp aku guna telekung. Aku nk namekan ciptaan aku ni Telekung Mak Sudip!. haha.

Ala2 senyum manja gitew!~

Amacam? cantik x? :P

4 comments:

Nurul Kumiko said...

Hahahaha... aimi!! apekah...
hadoyai...

da siap buat kuih raya lom?

Aimi Ayuni said...

Saje gila2 hibur hati babe. Duduk sorang2 gitu la jdnye. Haha

Biskut raya dh siap. Mak mertua yg tlg buatkan huhu

Nurul Kumiko said...

mak aii.. best nye..
wa baru je siapkan semalam..
buat dgn mama..

penat2.. tp puas hati.. thn ni da bertambah rumah nak kena buat..
huhuhuhu..

Aimi Ayuni said...

haha aimi x larat nk buat. sakit pinggang n bahu. huhu nasib baik ade mak mertua tlg buatkn. :D

Related Posts with Thumbnails